جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌شنبه 25 بهمن 1399/ شماره 224
قیمت های جهانی ترکیبی از افزایش و بدون تغییر، صعود دلار نیمایی شدت گرفت، دلار صرافی؛ پشت مرز 25 هزار تومان، پایان هفته نفت در 62 دلار، شروع هفته و رشد 47 هزار واحدی...

 

قیمت های جهانی ترکیبی از افزایش و بدون تغییر
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 12 فوریه 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی روندی افزایشی، یا بدون تغییر داشتند. ABS و پ پ‌ها گروه هایی هستند که بیشترین افزایش نسبت به هفته ی قبل را در بین قیمت ها، تجربه کردند. اما بر اساس اطلاعات نشریه آیسیس، قیمت ها عموما بدون تغییر هستند به جز PVC که 35 دلار افزایش دارد.

صعود دلار نیمایی شدت گرفت
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 23 هزار و 509 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 19 بهمن، به 240 تومان افزایش رسید.

نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگینِ روزانه به کانال 23.300 تومان است. فردا یکشنبه، 26 بهمن، چهل و ششمین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که نیما افزایشی است و قیمت های جهانی هم به جز چند گروه محدود، عموما بدون تغییر هستند.

در بازار آزاد، امروز قیمت ها با نگاه به دلاری که از مرز 26 هزار تومان عبور کرده، روندی صعودی گرفتند و همه کالاها با افزایش مواجه شدند.

دلار صرافی؛ پشت مرز 25 هزار تومان
دلار صرافی بانک ملی که هفته گذشته را با 700 تومان افزایش و در قیمت 24 هزار و 700 تومان به پایان رساند امروز را هم افزایشی آغاز کرد و با 280 تومان رشد، 24 هزار و 980 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز افزایشی بود و تا 26 هزار و 360 تومان، پیش رفت.

پایان هفته نفت در 62 دلار
معاملات نفت که دوشنبه گذشته با 59 دلار آغاز شده بود، بعد از اوج گیری در طی هفته، روز جمعه در قیمت 62 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 62 دلار و 43 سنت.

شروع هفته و رشد 47 هزار واحدی
بورس تهران، هفته را افزایشی آغاز کرد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 47 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 262 هزار صعود کرد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟